Nie znam kobiety prowadzącej własny biznes, która nie chciałaby zwiększyć swojej sprzedaży. Zauważyłam jednak, że najczęściej poszukiwane są jakieś zjawiskowe i absolutnie innowacyjne sposoby, najlepiej tak unikalne, by nikt inny nie był w stanie ich powtórzyć. Cała rzecz w tym, że żadne niesamowite triki nie są tu potrzebne. Wystarczą naprawdę proste aktywności, by zwiększyć ilość […] czytaj
Treści, które sprzedają – jak je pisać?
Masz bloga? Tworzysz treści. Posiadasz ofertę na swojej stronie? Tworzysz treści. Posiadasz fanpage na Facebooku, newsletter lub własną facebookową grupę? Za każdym razem tworzysz treści, które mają jeden cel, zapoznać klienta z Twoim biznesem, sprawić, że Ci zaufa i finalnie zaprezentować mu produkt, który zdecyduje się zakupić. Dziś pokażę Ci, jak pisać treści, które sprzedają.
Podsumowanie roku 2017 i cele na 2018
Nie będę rozpisywać się o tym jak szybko minął rok 2017, bo chyba każda z Was przyzna mi rację, że stało się to w niewyobrażalnie zawrotnym tempie. Nie napiszę Wam też, że nowy rok to nowa ja, bo raczej nie szykują się u mnie żadne rewolucyjne zmiany. Nie wspomnę tu też słowem o planowanych, noworocznych […] czytaj
Katalog Świątecznych Prezentów, czyli historia pewnego niezwykłego projektu
Wielokrotnie spotkałam się z opinią, że to, czy dany projekt można uznać za udany w dużej mierze zależy od tego, ile byliśmy w stanie na nim zarobić. Co jednak w momencie, gdy realizujemy go nie myśląc o żadnych profitach? Czy taka praca w ogóle ma sens? Czy warto wkładać czas i wysiłek w coś, co […] czytaj
Jak zamienić odbiorców w płacących klientów, dzięki dawaniu wartości?
Od dawna obserwuję działania różnych firm na Facebooku i w innych social mediach. Trochę dlatego, że prowadzenie biznesu poniekąd wymaga ode mnie tego żeby być na bieżąco, bardziej jednak robię to, bo po prostu to lubię. Mam kilka ulubionych marek od których regularnie się uczę i czerpię inspirację. Częściej jednak zdarza mi się obserwować zachowania […] czytaj
Jak poradzić sobie z obiekcjami klientów odnośnie ceny nie obniżając jej?
Ustalanie ceny to dla wielu kobiet często jeden z najgorszych etapów tworzenia własnego produktu. Trudno jest (szczególnie na początku) określić kwotę jaką będą musieli zapłacić nasi klienci nie wiedząc do końca na ile przypadnie im do gustu nasza oferta. I nie ma w tym dla mnie nic dziwnego. Doskonale pamiętam swoje początki i mogę szczerze […] czytaj
Jak znaleźć czas na własny rozwój?
Nie wiem jak to wygląda u Was, ale u mnie własny rozwój jest bardzo ważną częścią mojego życia. Nie wyobrażam sobie bym mogła zrezygnować z oglądania webinarów, czytania książek, przerabiania kursów, czy słuchania moich ulubionych podcastów (one zawsze bardzo motywują mnie do działania!). Nie oznacza to jednak, że robię to wszystko kosztem pracy, spotkań towarzyskich, […] czytaj
Co zrobić by klienci wracali? 7 superskutecznych sposobów!
Chyba każdy z nas chciałby żeby raz pozyskani klienci korzystali z naszych usług przez lata. Nic dziwnego, najwięcej kosztuje zdobycie nowego klienta i nie chodzi tu tylko o pieniądze. Trzeba poświęcić czas, zbudować zaufanie, przeprowadzić konkretną osobę przez ścieżkę, która przekona go do zakupu droższych produktów. Co więc zrobić by ograniczyć te koszty i sprawić […] czytaj