Dlaczego Twoja oferta nie sprzedaje? | Po Sukces Na Szpilkach

Czy wiesz dlaczego Twoja oferta nie sprzedaje?

Poznaj 15 najczęstszych błędów przedsiębiorców

 

Prowadzisz biznes online, ale Twoja sprzedaż jest na bardzo słabym poziomie? Posiadasz dobre produkty i nie masz pojęcia dlaczego nikt ich nie kupuje? Promujesz, kupujesz reklamy, odpowiadasz na zapytania klientów, ale nadal efekty są opłakane? Marzysz o tym by Twój biznes przynosił Ci stałe zyski, a na razie więcej dokładasz niż zarabiasz? Pisanie perswazyjnych tekstów sprzedażowych nie jest Twoją mocną stroną? Ok, w takim razie najwyższy czas popracować nad Twoją ofertą!

 

W biznesie online działam już od 2013 roku. Wiele rzeczy w tym czasie się zmieniło, ale dwie kwestie pozostały całkowicie niezmienne: klient kupuje wtedy gdy nam ufa i gdy jest przekonany do naszego produktu. Gdybyś sprzedawała ubrania w sklepie stacjonarnym kobiety będące Twoją grupą docelową mogłyby tam przyjść, przymierzyć dane ubranie, sprawdzić czy dobrze leży i czy materiał, aby na pewno jest dobrej jakości. W przymierzalni mogłyby spędzić nawet pół godziny mierząc kolejne fasony, zastanawiając się nad odpowiednim kolorem, krojem i długością.

 

Niestety…

 

…klienci kupujący poprzez Internet nie mają takiej możliwości. To co umieścisz w ofercie to jedyna wiedza jaką są w stanie zdobyć na temat Twojego produktu. Nie nie mogą niczego dotknąć, pooglądać, czy przetestować. Jeśli w momencie przeglądania oferty nie przekonasz ich do swojego produktu to zamkną stronę i prawdopodobnie już nigdy nie wrócą by go kupić. Masz więc przed sobą naprawdę ważne zadanie.

Przez kilka lat pracowałam jako copywriter i poprawiłam w tym czasie mnóstwo ofert sprzedażowych. Większość z nich zawierała te same błędy, które sprawiały, że nie tylko były one mało skuteczne, ale również ciężko się je czytało. Problem dotyczył tytułów, opisów, użytych zdjęć, nieumiejętnego przedstawienia korzyści i wielu innych kwestii z których wielu przedsiębiorców nie zdawało sobie sprawy. Zwykle kilka poprawek, dodanie paru istotnych punktów i usunięcie informacji zupełnie zbędnych (które niestety są do ofert wtrącane notorycznie) wystarczało by znacznie poprawić konwersję.

Po kilku latach tworzenia dla kogoś założyłam własny biznes i całe doświadczenie zaczęłam testować na własnym podwórku. Copywritingiem co prawda już się nie zajmuję, ale wiedzę jaką zdobyłam przez ostatnie lata zgłębiam nieustannie poprzez codzienną praktykę i chętnie podzielę się nią z Tobą.
 

Kilkanaście skutecznych porad w jednym miejscu!

 

Przygotowałam dla Ciebie e-booka w którym zawarłam 15 najczęstszych przyczyn tego, że oferta nie sprzedaje. Każdą z nich dokładnie opisałam i wskazałam konkretne rozwiązanie. Nie poznasz więc jedynie błędów, jakie mogłaś popełnić, ale również dowiesz się jak je rozwiązać. Bez obaw, wszystko wytłumaczyłam maksymalnie prosto, bo wiem, że nie każdy jest mistrzem copywritingu, czy marketingu, a zrozumienie niektórych kwestii jest po prostu konieczne.

Warto zaznaczyć, że rady zawarte w e-booku możesz od razu wprowadzić w życie. Nie potrzebujesz dodatkowych narzędzi, nie musisz nic dokupować, czy douczać się z jakiegoś zakresu. Po prostu sprawdzasz, co jest, a czego nie ma w Twojej ofercie i to zmieniasz. Nic skomplikowanego.

 

Na stworzenie naprawdę przyciągającej oferty znaczący wpływ ma wiele czynników, dlatego z e-booka dowiesz się między innymi jak w ciekawy sposób opisać swój produkt, przyciągnąć uwagę odbiorców, wybrać odpowiednią grupę docelową, wyróżnić się na tle konkurencji i prawidłowo przedstawić swoją cenę. Jak widzisz zakres wiedzy jaką otrzymasz jest dość szeroki. Pomimo tego cena e-booka wynosi jedynie 29,90!
 

Zniwelowanie błędów o których mowa e-booku sprawiło, że:

  • konwersja moich ofert jest na wysokim poziomie, dzięki czemu mam regularne wpływy
  • produkty stworzone raz sprzedają się przez lata, choć ja nie mam w tym żadnego aktywnego udziału
  • regularnie dostaję wiadomości od klientów, którzy piszą, że „oferta była tak przyciągająca, że nie sposób było nie kupić produktu”
  • klienci mają pełną świadomość tego co otrzymają, dzięki czemu od początku działalności nie zdarzył mi się ani jeden zwrot!

 

Świetnie, prawda? Takie wyniki ogromnie cieszą, dlatego myślę, że warto włożyć trochę pracy w oferty, które przedstawiamy swoim odbiorcom. W końcu to wizytówka naszego biznesu! Prawda?

 

Ten e-book jest idealny dla Ciebie, jeśli:

  • prowadzisz biznes online (obojętnie czy jest to sklep internetowy, consulting, czy sprzedaż kursów)
  • sprzedajesz własne produkty i usługi
  • skarżysz się na niską sprzedaż
  • obserwujesz dużą liczbę porzuceń strony z ofertą
  • masz problem z pisaniem perswazyjnych ofert, zwykle są one „suche” i nieciekawe

 

E-book nie sprawdzi się u Ciebie, jeśli:

  • uważasz, że Twoje oferty są idealne
  • nie chcesz nic zmieniać i szkoda Ci czasu na wprowadzanie poprawek
  • liczysz na to, że można sprzedawać bez jakiejkolwiek promocji swoich produktów

 

E-book jest przejrzysty, napisany nieskomplikowanym językiem, posiada gotowe rozwiązania i pozwoli Ci działać od razu. Możesz go wykorzystać nie tylko do poprawy obecnych tekstów sprzedażowych, ale i do tworzenia kolejnych.

 

Jeśli uważasz, że Twoje oferty mogłyby brzmieć i wyglądać znacznie lepiej to zmień je już dziś!

 

Zamawiam swojego e-booka

 

Jeśli nie chcesz dokonywać płatności poprzez system Przelewy24 możesz zrobić przelew na moje konto bankowe MultiConsulting Katarzyna Głąb nr 36 1140 2004 0000 3102 7633 6370 w tytule wpisując nazwę zamawianego produktu. W razie pytań skontaktuj się ze mną pisząc na adres kontakt@posukcesnaszpilkach.pl.