Dzień 11
Wczorajsze zadanie miało konkretne powody. Jeśli zależy Ci na tym, by Twoja świąteczna sprzedaż była naprawdę efektywna musisz zadbać o to, by w trakcie kampanii pojawiły się w Twojej komunikacji treści odpowiadające na najczęstsze pytania i obiekcje Twoich klientów. W pierwszej kolejności zawsze kupujemy emocjami. Jeśli jednak nie dokonamy zakupu od razu zazwyczaj zaczynamy analizować: A co jeśli produkt nie jest dla mnie? Co jeśli cena nie jest adekwatna i na rynku można znaleźć coś równie dobrego i tańszego? A jeśli w ogóle nie będę z niego korzystać?
Twoją rolą jest to by rozpoznać (a nawet przewidzieć) te wątpliwości i konkretnie się do nich ustosunkować.
ZADANIE: Stwórz plan postów lub nagrań, które odpowiedzą na najczęstsze obawy Twoich klientów względem Twojej oferty.
Jeśli masz zamiar poprosić klientów o pytania zaplanuj czas na przeprowadzenie sesji Q&A. Najlepiej jeśli odbędzie się ona w formie transmisji live na zakończenie Twojej kampanii.