Dzień 14
Pora na zmasowane działania! Na ostatni dzień Twojej świątecznej sprzedaży zaplanuj szereg aktywności, które pozwolą Twoim klientom podjąć ostateczną decyzję o zakupie.
Ponownie wykorzystaj wszystkie swoje zasoby – opublikuj posty w swoich Social Mediach, nagraj Relacje, wyślij newsletter do swojej bazy, a jeśli masz ochotę wykorzystaj też formę wideo.
Jeszcze raz podkreśl dlaczego warto nabyć Twoje produkty właśnie podczas świątecznej sprzedaży (znajdź przynajmniej trzy konkretne powody).
ZADANIE: Daj z siebie 100%! Zrób plan wszystkich działań jakie zrealizujesz w ostatnim dniu swojej świątecznej kampanii.
Pamiętaj o tym, że Twoja promocja trwa przez 24 godziny każdego dnia kampanii! Zadbaj więc o to, by Twoje komunikaty pojawiały się rano, w południe i wieczorem. Oczywiście nie ma sensu o każdej porze dnia publikować posty na Facebooku. Wykorzystaj każdą dostępną Ci formę i wszystkie zasoby jakie posiadasz.
W dopracowaniu całej strategii pomoże Ci harmonogram do samodzielnego wypełnienia, który znajdziesz w materiałach dodatkowych.