Zakończ z przytupem! | Po Sukces Na Szpilkach

Dzień 14

Pora na zmasowane działania! Na ostatni dzień Twojej świątecznej sprzedaży zaplanuj szereg aktywności, które pozwolą Twoim klientom podjąć ostateczną decyzję o zakupie.

Ponownie wykorzystaj wszystkie swoje zasoby – opublikuj posty w swoich Social Mediach, nagraj Relacje, wyślij newsletter do swojej bazy, a jeśli masz ochotę wykorzystaj też formę wideo.

Jeszcze raz podkreśl dlaczego warto nabyć Twoje produkty właśnie podczas świątecznej sprzedaży (znajdź przynajmniej trzy konkretne powody).

ZADANIE: Daj z siebie 100%! Zrób plan wszystkich działań jakie zrealizujesz w ostatnim dniu swojej świątecznej kampanii.

Pamiętaj o tym, że Twoja promocja trwa przez 24 godziny każdego dnia kampanii! Zadbaj więc o to, by Twoje komunikaty pojawiały się rano, w południe i wieczorem. Oczywiście nie ma sensu o każdej porze dnia publikować posty na Facebooku. Wykorzystaj każdą dostępną Ci formę i wszystkie zasoby jakie posiadasz.

W dopracowaniu całej strategii pomoże Ci harmonogram do samodzielnego wypełnienia, który znajdziesz w materiałach dodatkowych.