Dzień 3
Wczoraj wykonałaś zadanie dotyczące zasobów, jakie posiadasz. Nie można jednak pominąć faktu, że jednym z najważniejszych zasobów są ludzie, których możesz zaangażować w proces swojej świątecznej sprzedaży!
Mowa tu nie tylko o ludziach, którzy wykonają konkretną pracę (np. grafik, montażysta), ale również osoby, które razem z Tobą przekażą klientom wartościową wiedzę, a tym samym zachęcą ich do zakupu. Mam tu na myśli Twoich dotychczasowych klientów, których opinie czy case study możesz przedstawić i którzy staną się ambasadorami Twojej marki, a także innych ekspertów, którzy będą mogli podzielić się swoją wiedzą na Twoich kanałach i połączyć swoje doświadczenia z Twoim produktem.
ZADANIE: Wypisz wszystkie osoby, jakie możesz zaangażować w proces Twojej świątecznej kampanii oraz pomysły w jaki sposób możecie połączyć swoje siły.
W materiałach do tego zadania znajdziesz pomysły na wspólne działania.