Zaplanuj wyjątkową akcję na start promocji
Niezależnie od tego, jaki preferujesz styl sprzedaży, początek Twojej kampanii świątecznej powinien wiązać się ze zwiększoną aktywnością, która sprawi, że jak najwięcej osób dowie się o tym, co oferujesz.
Istnieje wiele technik na rozpoczęcie kampanii sprzedażowej. Moim ulubionym sposobem (takim, który nie tylko informuje o ofercie, ale również zapewnia korzyści dla odbiorców) jest przygotowanie wartościowej akcji rozpoczynającej!
Ze startem sprzedaży jest trochę jak z oświadczynami. Zapraszasz do wspólnej przygody, na starcie oferujesz coś wartościowego, mówisz o tym, co czeka klienta, jeśli powie "TAK!". Dlatego tak ważne jest to by odpowiednio tę chwilę przygotować.
ZADANIE: Określ wyjątkową akcję na start Twojej świątecznej promocji
W materiałach do tego zadania znajdziesz listę pomysłów na ciekawe rozpoczęcie promocji.
PS. Pamiętaj, że zaplanowanie akcji specjalnej lub przygotowanie materiałów z nią związanych wymaga czasu. Koniecznie więc określ go i zapisz konkretne terminy w swoim kalendarzu!