Szkolenie online: Social media – stwórz kombajn do pozyskiwania klientów i promocji swojego biznesu!

Szkolenie online

Social media – stwórz kombajn do pozyskiwania klientów i promocji swojego biznesu!

Czas trwania szkolenia: 2 godziny

 

Social media to w dzisiejszych czasach obowiązkowy element każdego biznesu. Dlaczego? Budują zaangażowanie, pomagają w genialny sposób zaprezentować Twoją markę i kulisy powstawania Twoich produktów, a także pozwalają Ci działać na skalę i pozyskiwać klientów z całego kraju.

 

Niezależnie od tego czy prowadzisz biznes online, czy działasz stacjonarnie social media to klucz do rozwoju Twojej marki!

 

„Mam profil na Facebooku i na Instagramie i nadal nie mam tylu klientów, ilu bym chciała”

Niestety, samo posiadanie profili nie zapewni Ci sukcesu. Dziś prawie każdy biznes ma fanpage, coraz więcej z nich ma również profil na Instagramie. Do przebicia się z tłumu podobnych działalości nie wystarczy, że będziesz wrzucać nowe posty raz w tygodniu. Prowadzenie social mediów w nudny, szablonowy sposób też nie zapewni Ci klientów.

Dlaczego o tym piszę? Bo wielu przedsiębiorców zdaje się o tym nie wiedzieć! Przygotowując się do tego szkolenia przejrzałam setki biznesowych profili. Nie przesadzę, jeśli powiem, że 70% z nich była miałka, nijaka, nudna i bez polotu. Sama powiedz, w jaki sposób wstawianie zrobionych w Canvie grafik, cytatów, stockowych zdjęć nawiązujących do sprzedawanego produktu, fotek obiadu czy stóp odzianych w puchate, zimowe skarpetki miałoby zapewnić Ci efekty? Tutaj potrzebny jest PLAN i PRZEMYŚLANE DZIAŁANIA!

Prowadzenie social mediów bez przemyślanej strategii jest jak odchudzanie się bez regularnej aktywności fizycznej. Niby można, niby się da, a jednak zajmuje to dużo więcej czasu, a efekty nigdy nie są w pełni zadowalające. To strategia układa Twoją komunikację w mediach społecznościowych i sprawia, że Twoja marka staje się widoczna zaczyna budzić prawdziwe zainteresowanie Twoich odbiorców!

Dzięki niej wiesz:

Jakie treści warto publikować i jak rozdzielić je na profile które posiadasz

Jak budować zainteresowanie odbiorców i jak podsycać ich ciekawość związaną z Twoimi produktami i usługami

Jak prowadzić komunikację podczas sprzedaży nowego produktu

Jak aktywować klientów i sprawiać, że będą tworzyć zaangażowaną społeczność

 

Uwierz, strategia to podstawa! Dlatego w trakcie najnowszego szkolenia dowiesz się, jak ją budować i dostosowywać do aktualnych wydarzeń w swoim biznesie. Pomogę Ci krok po kroku zaplanować Twoją komunikację i ustalić tematy, na których warto skupiać się w Twojej branży. Dodatkowo zrobisz szybki audyt swoich social mediów i dowiesz się, czego Ci brakuje, by Twoje działania były w pełni czytelne i przynosiły Ci jak najlepsze efekty. Uwierz, to wcale nie jest trudne! Musisz tylko poznać odpowiedni schemat działania. Bo wbrew temu czego trzyma się wielu przedsiębiorców nie o liczby tu chodzi, ale o jakość!

Regularnie słyszę, że mały profil nie ma szans na pozyskanie klientów…

Coś Ci powiem, wiesz jaka jest najważniejsza zasada dotycząca dysponowania pieniędzmi? Niezależnie od tego, ile zarabiasz powinnaś być w stanie opłacić rachunki i odłożyć chociażby niewielką sumę na konto oszczędnościowe lub do przysłowiowej skarpety.

Jeśli mając małe dochody nie nauczysz się dbać o swoje finanse, to nie zaczniesz nagle genialnie sobie z nimi radzić zarabiając 10 razy więcej. To samo dotyczy zasięgów i liczby odbiorców. Jeśli nie nauczysz się angażować małej grupy i sprawiać, że z ekscytacją będą zaglądać na Twoje profile to nie osiągniesz tego w magiczny sposób w momencie, gdy zwiększysz swoje zasięgi. Dlatego zapamiętaj:

Efektywność nie leży w liczbach!

Jeśli źle prowadzisz profil posiadający 1000 obserwatorów to ten posiadający 10 000 obserwatorów wcale nie będzie prowadzony lepiej! Liczby to tylko kwestia skali!

 

 

 

Rolą social mediów nie jest sprzedaż.
Ich rolą jest budowanie takiej marki, by ludzie sami chcieli od Ciebie kupić!

Miesięcznie dostaję dziesiątki wiadomości z pytaniem czy social media naprawdę sprzedają i co zrobić, aby pozyskać dzięki nim klientów. Social media budują markę, a marka sprzedaje. Efekt? Jaką zbudujesz markę, taką masz sprzedaż!

Jeśli publikujesz średniej jakości zdjęcie, podpisujesz je „Nowe mydełka/nowe lampiony/nowe fasony już w sklepie” i dziwisz się, że to nie przynosi Ci klientów to muszę Cię rozczarować, to tak nie działa! Takie informacje nikogo nie interesują. No chyba, że sprzedajesz jedyne mydełka lub lampiony na świecie! Jeśli w tym co publikujesz nie ma Ciebie i nie ma ŻYCIA to Twój biznes też nie będzie żył!

Kluczem udanego prowadzenia profili w social mediach, a co za tym idzie efektywnej promocji i skutecznej sprzedaży jest ukazanie Twojego świata i zachęcenie ludzi, by chcieli do niego dołączyć. Jeśli publikujesz nijakie treści i słabej jakości zdjęcia bez żadnego przekazu, a dodatkowo zamykasz się na to, by poznali Twój biznes od środka mówisz swoim odbiorcom jedno, Twój świat jest nudny i nie warto do niego należeć.

Postaw się przez chwilę na miejscu swojego klienta. Zastanów się, co ciekawi ludzi, którzy obserwują Twoją markę. Produkty które sprzedajesz to nie tylko rzeczy. To styl życia, wartości, jakość z jaką utożsamiają się Twoi odbiorcy.

Masz dość tego, że Twoje social media nie przynoszą oczekiwanych efektów?
To szkolenie jest dla Ciebie!

W ramach 2-godzinnego szkolenia pokażę Ci, jak prowadzić ciekawą komunikację, która będzie budzić prawdziwe zainteresowanie na każdym etapie. Niezależnie od tego czym się zajmujesz możesz angażować swoich odbiorców, budować zaciekawienie swoją marką i sprawić, że sprzedaż będzie przyjemnym efektem Twoich działań.

Do tej pory współpracowałam z salonami kosmetycznymi, kawiarniami, dietetyczkami, makijażystkami, psycholożkami, prawniczkami, twórczyniami produktów hand made i innymi przedsiębiorczymi kobietami, które dzięki wspólnie opracowanej strategii zaczęły aktywnie pozyskiwać klientów poprzez swoje social media.

Nawet jeśli uważasz, że Twoja branża jest nieciekawa uwierz, możesz ze swojego profilu zrobić miejsce do którego ludzie będą chętnie zaglądać z wielkim zaciekawieniem i obserwować Twoje kolejne działania. Każda działalność może być interesująca! Kwestia tylko, czy nauczysz się odpowiednio prezentować swoją pracę.

Dzięki temu nagraniu:

Poznasz sprawdzone sposoby, które pomogą Ci realnie pozyskiwać klientów dzięki social mediom nawet przy niewielkiej liczbie odbiorców

Dowiesz się, jaki jeden prosty czynnik angażuje klientów dużo bardziej niż otwarta sprzedaż!

Określisz kluczowe tematy dla Twojej komunikacji, by już nigdy nie zabrakło Ci pomysłów na posty

Zrobisz szybki audyt swoich profili i uzupełnisz je o wszystkie ważne informacje i elementy

Poznasz kluczowe zasadyi najczęściej popełniane błędy

Ciągłe pisanie o produktach i usługach jest nudne! Dowiesz się, co jeszcze warto wplatać do swojej komunikacji

 

Twoja inwestycja w zapis tego to 2-godzinnego, merytoryczne szkolenie to zaledwie 89 zł!

Biorę udział w szkoleniu

 

Co otrzymasz wykupując dostęp do szkolenia?

Pełny 2-godzinny zapis szkolenia

Nielimitowany dostęp do nagrania, dzięki czemu możesz oglądać je dowolną ilość razy

Notatki ze szkolenia w formie PDF

Podejmij właściwą dla siebie decyzję!

Wykupuję dostęp do 2-godzinnego szkolenia

Poznaj opinie uczestniczek moich szkoleń


Kim jestem?

Nazywam się Katarzyna Głąb, jestem trenerem biznesu, szkoleniowcem i konsultantką dla kobiet rozwijających własny biznes online. Od 2013 roku tworzę markę Po Sukces Na Szpilkach. Jestem autorką kursów, e-booków i szkoleń dedykowanych przedsiębiorczym kobietom.

Pomogłam kilkuset właścicielkom firm rozwinąć ich działalność poprzez strategicznie dobrane działania, przemyślaną komunikację w social mediach i ułożenie skutecznej ścieżki mailowej.

 

Nie przegap okazji! Jeśli sama nie prowadzisz swoich profili wyślij na to szkolenie osobę odpowiedzialną za Twoje social media!

Odbieram nagranie


 

PS. Social media to przyszłość! Możesz w to nie wierzyć, możesz tego nie chcieć i mówić, że poradzisz sobie bez nich. Ale zobacz tylko, świat nie czeka! Jeśli nie zdecydujesz się dołączyć i iść do przodu to wkrótce zostaniesz daleko w tyle.