Workbook | Po Sukces Na Szpilkach

Skuteczny newsletter będący wsparciem Twojego biznesu

Budowanie zaangażowanej listy mailingowej, pozyskiwanie subskrybentów i efektywna sprzedaż krok po kroku

Marzysz o dużej, zaangażowanej bazie odbiorców, która będzie chętnie otwierać Twoje maile i klikać w umieszczone w nich linki? Chcesz by Twoje treści były naprawdę angażujące, a przy tym korzystnie wpływały na Twój biznes? Chciałabyś sprzedawać za pomocą newslettera, ale zależy Ci by robić to w przyjacielski i empatyczny sposób bez nachalności i nagabywania? Jeśli tak, to koniecznie czytaj dalej!

Budowanie zaangażowanej listy, która będzie chętnie otwierać wysyłane maile i kupować oferowane produkty przez wiele miesięcy było dla mnie prawdziwą zagadką. Wszyscy wokół powtarzali, że swoją bazę należy tworzyć wraz ze startem biznesu i że posiada ją każdy szanujący się przedsiębiorca. Przez długi czas wierzyłam w zapewnienia, że wystarczy jeden mail, aby wygenerować niesamowitą sprzedaż lub drastycznie podnieść liczbę wejść na stronę. Wierzyłam, bo już nie wierzę. 4 letnie doświadczenie i nauka na własnych błędach sprawiły, że dzisiaj doskonale wiem na czym polega budowa zaangażowanej listy, co trzeba robić by subskrybentów przybywało i jakie maile pisać by zostawali z nami na długo.

Po drodze popełniłam jednak wiele błędów…

Budowanie oddanej społeczności nie jest łatwe. Przekonałam się o tym wielokrotnie. Mimo ogromnych starań po kilku miesiącach od założenia newslettera na mojej liście było 100 osób, a maili które wysyłałam praktycznie nikt nie otwierał. Minęło trochę czasu zanim dostrzegłam,  że moje treści były nudne, tytuły nie przyciągały uwagi, a promocja pozostawiała wiele do życzenia. Popełniłam kilka klasycznych i bardzo częstych błędów, aż w końcu doszłam do wniosku, że pora to zmienić! Zaczęłam zdobywać wiedzę na temat budowania listy mailingowej, testowałam, wdrażałam i wierzyłam, że mój newsletter też może być świetny!

Zmiany i genialne efekty!

Nauczyłam się w sposób kompletnie nienachalny prezentować wartość mojego newslettera i korzyści wynikające z zapisu. Przetestowałam różne rozwiązania i dowiedziałam się co pisać, aby każda wiadomość była ciekawa dla odbiorców. Odkryłam jak genialnie działa stosowanie różnych kampanii i przekonałam się, że nie należy wysyłać tej samej wiadomości do całej listy.

Jakie są efekty? W ciągu ostatnich lat do mojej listy dołączyło 8 tysięcy nowych subskrybentów, a średnia otwieralność moich maili to 31,02% (zwykle średnia przy takiej wielkości i stażu bazy oscyluje w granicach kilkunastu procent)! Dodatkowo newsletter stał się moim podstawowym narzędziem sprzedaży, dzięki któremu odbiorcy generują 60% zakupień moich usług i produktów. Za swój największy sukces uważam jednak to, że mimo upływu lat i cotygodnowych wysyłek nadal mam świetny kontakt ze swoją bazą i regularnie otrzymuję wspaniałe maile od zadowolonych subskrybentek 🙂 Co więcej mój newsletter jest bardzo często polecany ze względu na swoją wysoką jakość!

Zaangażowana lista mailingowa krok po kroku!

jak zbudować zaangażowaną listę mailingowąWychodzę z założenia, że zdobytej wiedzy nie warto chować wyłącznie dla siebie. Przygotowałam więc workbooka, czyli zupełnie nową, fantastyczną formę, która łączy użyteczną wiedzę i łatwe do wprowadzenia wskazówki z prostymi ćwiczeniami, które krok po kroku pozwalają zastosować przedstawione porady w ramach własnego newslettera.

Wszystko co zawarłam w tym materialne wynika z mojego 4 letniego doświadczenia. Każdą z przedstawionych tam wskazówek sama z powodzeniem stosuję i dlatego mam pewność, że przynoszą określone efekty. Dodatkowo cała wiedza ułożona jest w sensowny proces, zaczynając od pozyskiwania subskrybentów, na skutecznych mailach i udanej sprzedaży kończąc.

W powyższym workbooku zdradzam:

  • jak przedstawić odbiorcom korzyści wynikające z zapisu na Twój newsletter i przygotować dla nich atrakcyjny Lead Magnet (czyli prezent za zapis)
  • jak powinna wyglądać strona zapisu, aby ludzie chcieli zostawić swojego maila
  • w jaki sposób napisać mail powitalny, aby nawiązać relację, a nawet sprzedać pierwszy produkt!
  • jak pisać przyciągające tytuły i angażujące treści, które subskrybenci będą chcieli czytać
  • w jaki sposób promować swój newsletter, aby regularnie docierać do nowych zainteresowanych
  • co możesz zrobić aby Twoi odbiorcy czuli się naprawdę docenieni
  • dlaczego warto stosować różne rodzaje kampanii i w jaki sposób wpłynie to na Twoją sprzedaż
  • czym jest produkt front-end i back-end i kiedy je stosować
  • jak sprawić, że dzięki krótkiej wiadomości przybędzie Ci przynajmniej kilkadziesiąt nowych zapisów
  • jak podnieść zaangażowanie odbiorców
  • jakich błędów unikać budując swoją listę

Jestem ogromnie zadowolona z pracy jaką wykonałam na tym workbookiem i wartości jaką dzięki temu zyskasz. Poprawiałam go i uzupełniałam kilkukrotnie żeby mieć pewność, że jego jakość jest naprawdę wysoka. Gotowy zestaw wskazówek i ćwiczeń, które pomogą Ci rozwinąć Twoją bazę mailingową i sprawić, że będzie ona naprawdę zaangażowana mogę z czystym sumieniem oddać w Twoje ręce. Co więcej w bardzo atrakcyjnej cenie 49 zł.

Ten workbook jest idealny dla Ciebie, jeśli:

  • planujesz założyć własną listę mailingową i chcesz od samego początku podejść do tego profesjonalnie
  • masz już newsletter, ale liczba subskrybentów jest niewielka
  • odbiorcy niechętnie otwierają Twoje maile
  • chciałabyś skutecznie sprzedawać za pomocą swojego newslettera
  • nie wiesz co umieszczać w swoich mailach, by były one naprawdę ciekawe dla odbiorców

Workbook nie sprawdzi się u Ciebie, jeśli:

  • Twój newsletter rozwija się z dnia na dzień, a odbiorcy są zaangażowani
  • nie chcesz nic zmieniać i szkoda Ci czasu na wprowadzanie poprawek
  • szukasz wyłącznie technicznych informacji i wskazówek dotyczących GIODO

Workbook zakłada pracę krok po kroku, jest napisany prostym językiem i przyniesie mnóstwo korzyści zarówno osobom totalnie początkującym, jak i tym bardziej zaawansowanym, które pragną lepszych rezultatów.
 

Jeśli marzysz o zaangażowanej liście i regularnym wzroście Twojej bazy, to jest to podręcznik dla Ciebie!

–PLATNOSCI–
Kwota: 49
Opis: WORKBOOK Wymarzony newsletter
Znizki: Test/99%, URODZINY/20%
Przycisk: Zamawiam workbooka
Produkt: Pobierz
–WIADOMOSC–
Dziękuję Ci za zaufanie i zakup workbooka!

Sprawdź swoją skrzynkę mailową, za chwilę otrzymasz wiadomość z potwierdzeniem zakupu i kopią e-booka. Jeśli nie nastąpi to w ciągu kilku minut sprawdź folder SPAM. W razie jakichkolwiek problemów skontaktuj się ze mną pod adresem kontakt@posukcesnaszpilkach.pl.

Numer identyfikacyjny Twojego zamówienia to –PAYMENT-ID–.

Poniżej możesz pobrać swojego workbooka
–PRODUKT–

Przyjemnej pracy nad listą!



–WIADOMOSC–
–EMAIL: Potwierdzenie zakupu workbooka–
Dzień dobry!

Serdecznie dziękuję Ci za zakup mojego workbooka Wymarzony newsletter. Budowanie zaangażowanej listy mailingowej krok po kroku. Jestem wdzięczna, że dołączyłaś do grona moich czytelniczek i klientek! Numer identyfikacyjny Twojego zamówienia to –PAYMENT-ID–.

Gdybyś miała jakiekolwiek pytania czy sugestie, pisz śmiało! Zależy mi na Twoim zadowoleniu, w końcu Po Sukces Na Szpilkach tworzymy wspólnie 🙂

Życzę Ci przyjemnej lektury!
–EMAIL–
–PLATNOSCI–

Opinie klientek

Po raz kolejny przekonałam się, że wykonując codzienne zadania trudno jest dostrzec własne błędy. Swój newsletter rozwijam co prawda dopiero od pół roku, ale zawsze zastanawiałam się jak to jest, że inni mają mnóstwo nowych zapisów, a u mnie pojawiają się one raz na 2-3 tygodnie. Dodatkowo każda wysłana oferta kończyła się tym, że nie pojawiały się żadne nowe zamówienia w moim sklepie. Postanowiłam znaleźć przyczynę i w końcu coś zmienić. Wprowadziłam już pierwsze rady Kasi, moja zapisywalność naprawdę się poprawiła, a nawet pojawiło się 6 nowych zamówień! A to dopiero 2 tygodnie (i 2 wysłane newslettery) 🙂 Działam dalej i gorąco polecam workbooka!

Basia Kutno

Jestem zaskoczona jak w prosty sposób można przedstawić wiedzę, która zawsze była dla mnie zagadką! Moja lista mailingowa (mimo, że buduję ją od 1,5 roku) miała do tej pory niespełna 300 adresów. Teraz widzę, że w żaden sposób nie zachęcałam swoich odbiorców do zapisu, a dodatkowo nie robiłam nic by z ochotą otwierali moje maile! Teraz wiem co poprawić, pierwszym krokiem będzie całkowita przebudowa strony zapisu i bardziej przemyślana komunikacja 🙂 Dziękuję za wszelkie rady, są dla mnie na wagę złota!

Agnieszka Kordaszkiewicz