Uzupełnij kalendarz innymi formatami | Po Sukces Na Szpilkach

Dzień 12

Pora więc uzupełnić kalendarz wysyłką newslettera, relacjami na Instagramie czy postami na grupie Twojej oraz grupie zewnętrznej.

Warto poinformować swoich odbiorców o każdym aspekcie, który może wpłynąć na ich decyzję o zakupie. Jeśli posiadasz swoją listę mailingową to zapomnij o zasadzie, że newsletter wysyła się tylko w pierwszy i ostatni dzień promocji. Wysyłaj newsletter zawsze wtedy, gdy masz coś ważnego do przekazania!

Przypuszczam, że większe promocje robisz maksymalnie 1-2 razy w roku, dlatego nic się nie stanie jeśli w tym czasie Twoje wiadomości pojawią się w skrzynkach Twoich subskrybentów trochę częściej.

Jeśli masz natomiast problem jak podzielić swoje aktywności między różne Social Media i dostępne w nich formaty to zajrzyj koniecznie do materiałów dodatkowych, bo tam znajdziesz tabelę z przykładowymi komunikatami.

ZADANIE: Sprawdź jakich aktywności jest w Twojej komunikacji najmniej i zaplanuj jakie treści możesz przekazać swoim odbiorcom w innych formatach. Postaraj się wykorzystać wszystkie formaty jakie posiadasz.

Pamiętaj, że każdy odbiorca reaguje na inny typ treści. Dla jednych ważne są twarde dane, dla innych to czego doświadczą zaraz po zakupie. Są też ludzie na których najlepiej działa wizja długotrwałych korzyści.

Tak samo jest z formatami. Część osób reaguje na tekst, do innych trafiają tylko obrazy, a inni wciskają "Kup teraz" kiedy na wideo mogą zobaczyć działanie produktu. Nie wiesz kto jest po drugiej stronie, skorzystaj więc z każdej z tych opcji!